Volgers

vrijdag 11 september 2015

Nieuwe kaart en nieuw kaartenlogo


Hallo allemaal,

Vandaag maar weer eens een nieuw kaartje op mijn blog.
Ik ben dol op deze paarse kleuren van de La Provence lijn van Studio Light, jullie ook?
En dat plaatje met het vogelhuisje heb ik ook al gebruikt voor mijn vorige kaart zag ik...
dit keer geen felicitatiekaart voor een nieuwe woning maar een kaart zonder tekst.


Het houten bloemetje is van Craft Emotions, waaraan ik de banners heb geknoopt met een
touwtje en een organza lintje.


Hierboven kunnen jullie nog een klein beetje zien dat ik de bloemetjes heb bewerkt met glossy accents van Ranger.

De gebruikte stanzen zijn dit keer allemaal van Marianne Design.

En hebben jullie mijn eigengemaakte logo gezien op de kaart? Best een beetje trots op ;-)
Wil je ook zo'n leuk logo met je eigen naam en blogadres?
Stuur me dan een mailtje, tegen een kleine vergoeding maak ik een gepersonaliseerde voor je!

Fijne dag nog allemaal,
ik ga vandaag nog ff aan de kaart want morgen sta ik op de open dag van
GeWe Hobby met de Studio Light materialen, kom gezellig langs.

Groeten,

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet...

    Mooie creaties maak je zeg!! Mijn complimenten....

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en Sfeervol!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I must thank you for the efforts you’ve put in writing this blog. I am hoping to view the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now ?? Thank you for the auspicious writeup.
    일본야동
    Also visit my web site 일본야동

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Your article has proven useful to me. It’s very informative and you are obviously very knowledgeable in this area. You have opened my eyes to varying views on this topic with interesting and solid content.
    야설
    Also visit my web site 야설

    BeantwoordenVerwijderen