Volgers

zaterdag 22 augustus 2015

Home is where the heart is

Goedemorgen allemaal,

Een nichtje van ons heeft onlangs een eigen huis gekocht en daar
moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden ;-)


Ik heb weer een stansvel gebruikt uit het la provence stansblok van
Studio Light. Deze keer heb ik er wat stanzen van Marianne Design
bij gebruikt, omdat ik dat hart met die gestempelde tekst "home is..."
wel toepasselijk vond.


Op de foto hierboven zie je dat je ik de uitgedrukte bloem heb gecombineerd
met wat roosjes, een klimopstansje en een organza lintje.


Op het uithangbord heb ik ook een bijpassende tekst gestempeld.


Tot slot nog een foto van het hartenlabel, wat dus in de kaart gestoken zit.
Het vogeltje erop is ook weer een stansje van Marianne Design (zit bij het 
setje van de klimop)

Het is alweer zaterdag, ik wens jullie allemaal een heel fijn en hopelijk zonnig weekend!

Groeten,


1 opmerking: