Volgers

woensdag 6 november 2013

Vintage geurzakjes


Goede middag allemaal,

Vandaag weer eens iets anders dan een kaart op dit blog.
Ik zag overal van die leuke vintage plaatjes op het internet voorbij komen
en daar wilde ik graag iets mee gaan doen.
Ik heb er een paar opgeslagen op mijn laptop en later uitgeprint op transferpapier.
Met behulp van de strijkbout kun je dit dan heel makkelijk op een stukje
witte stof overbrengen.

Aan de geurzakjes heb ik een label van Marianne Design gehangen met
daarop een paar stempels gestempeld van de MD sheet CS0858.
Daarbovenop zit weer een stans van de eifeltoren, vind ik zo leuk passen bij
dit vintage geheel.
En wat denk je ....
deze stans is op dit moment in de aanbieding bij GeWe,
klik op de foto van de eifeltoren onderaan dit bericht om rechtstreeks naar de webwinkel
te gaan.
De roosjes heb ik licht roze vilt gestansd.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?

Groetjes,



challenge waaraan ik graag mee wil doen;

8 opmerkingen: