Volgers

dinsdag 22 oktober 2013

Een paar "simpele" opkikkerkaartjes

Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een paar kaartjes voor jullie,
dit keer met materialen die ik jaren geleden heel vaak gebruikte,
nl. een 3D schaar, kit, knipvel en een embossingmal en niet
te vergeten dé lichtbak.
Tjonge, dat was echt een tijd geleden dat ik dat ding heb gebruikt.
Maar....het was weer leuk om te doen.

De aanleiding was nl. dat ik een aantal opkikkerkaartjes nodig had
voor mensen die niet zo weg zijn van "cute kaartjes".

Dit knipvel van Marianne Design  (eline pellinkhof) vond ik er wel leuk voor,
dus de schaar er maar eens in gezet.

De embossing snijmal met het woord "opkikkertje" is trouwens ook van 
Marianne Design. 
De randjes van het witte cardstock heb ik gescheurd langs een liniaal.

Hieronder zien jullie het eindresultaat.

Met het kaartje met de kikker en de appel wil  ik meedoen aan de volgende challenge;
Marianne Design - kaart zonder bloemen

Groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Het zijn leuke kaartjes, maar je mag maar met een kaart meedoen.
    En ik zie op 2 kaarten bloemen, de challenge was een kaart zonder bloemen!
    Misschien kun je een kaart linken?
    Deze worden verwijderd.

    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes. Simpel maar mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het veranderen!

    En bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om dingen weer uit de oude doos te halen echt OPKIKKERS voor nieuwe energie@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien simpel maar niet onaardig gedaan Jeanet! Ziet er heel lief en leuk uit! Ja, embossen met de lichtbak.....dat is hier ook al even geleden! Verder loop ik wat achter met bloggen en ik probeer dan altijd even terug te kijken naar wat ik zoal gemist heb....Mooie creaties, leuk ook die doosjes voor Haloween en die lieve kaart voor de man van je vriendin!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simpel kan ook heel mooi zijn zie je wel.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kereltjes!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi clean and simple kaartje, mooi door het embos erbij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen