Volgers

donderdag 26 september 2013

Whiff of Joy september preview II - Wonderfull Christmas

Hallo allemaal,

Het is vandaag wel heel erg laat geworden, voordat jullie mijn nieuwe kaartje
van Whiff of Joy kunnen bekijken, maar het was vandaag weer een druk dagje
in "huize Van der Lee"... maar beter laat dan nooit denk ik dan maar.


Dit is dus weer één van de nieuwe stempels die morgen uit gaan komen,
een schattige kerststempel genaamd Wonderfull Christmas.

Bijbehorend bij deze stempel krijg je een tekststempel, die ik op het label heb
gestempeld.


Komen jullie morgen hier weer even terug, dan is nl. onze  bloghop, 
waar weer één van de nieuwe stempels en die-light stanzen te winnen is.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Jeanet,heel mooi ingekleurd en zoals je de lantaarn bewerkt hebt vind ik prachtig,het is net of er echte ijspegels aan hangen,brrr...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog even naar je kaart hieronder gekeken want vindt het engeletje zoooo mooi en leuk!! hihihi en deze kaart is ook een scahtje die stempel is heel lief en doet echt gelijk aan kerst denken met je versiersels erbij!

    Gr Antoinettte

    BeantwoordenVerwijderen