Volgers

zaterdag 23 februari 2013

Whiff of Joy Themed "Charmed"

Afgelopen maand hebben we iets heel nieuws ingevoerd bij het Whiff of Joy, World of Ideas blog;
elke laatste zaterdag van de maand word er door het hele team iets volgens een bepaald thema gemaakt.
Deze maand is het thema Charmed

En, laten er nu deze maand supergave nieuwe vintage charms
geintroduceerd zijn bij Whiff of Joy, speciaal voor "girls".
Vorige maand kwamen er al die leuke charms voor de "boys",
dus we hadden keuze genoeg om te gebruiken :-)

Dit is mijn bijdrage voor het maandelijkse thema geworden.
Als basis voor de kaart heb ik weer een Go Kreate mal gebruikt, kraft cardstock van Joy en
het designpapier van My Minds Eye.
Hierboven zien jullie twee van die geweldige nieuwe charms,
die ik aan (een door midden geknipte) stans van Noor! Design (6002-0249) heb gehangen.
Wat passen de charms toch leuk bij de nieuwe stempels van Whiff of Joy he!

De labelstans is er natuurlijk ook weer eentje van Noor! Design (6002/0142).
De tekststempel is van Different Colors, die ik op perkament papier heb gestempeld,
waardoor je dus ook nog het designpapier erachter blijft zien.
Door de openingen van de stans heb ik een reepje tule gedaan.
En achter het afdrukje "Maya en Kitty with bunch of flowers", zit ook nog een Noor! Design malletje, de vierkante mal (6002/0147).


Benieuwd wat de andere DT leden allemaal hebben gemaakt?
kijk dan even hier, ik kan jullie verzekeren dat het stuk voor stuk kunstwerken zijn!

Groetjes,

  


11 opmerkingen:

  1. gaaf hoor jeanet, super sweet stempeltje xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie schön, diese Karte, mit den wunderbaren Papieren,zauberhaft kolorierten Stempel und den schönen Charms.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Jeanet, doet me naar het voorjaar verlangen.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat geweldig gaaf ! Liefs Joyce
    ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In één woord: Prachtig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jeanet, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi jeanet
    wat een geweldige kaart met prachtige charms en gaaf hoe je de tekst op perkamentpapier hebt gestempelt ziet er allemaal superleuk uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Jeanet.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEWELDIG
    helemaal leuk
    en wat een geweldige afdruk
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very fresh and spring like. Adore and I mean adore the shaped frame you gave this card. Beautiful work.

    BeantwoordenVerwijderen