Volgers

donderdag 11 oktober 2012

Magnolia ster tag met patroon

Hallootjes,

Vandaag wil ik jullie nog een keer een tag laten zien met het sterpatroon,
ik heb ook onderaan mijn post het patroon bijgesloten voor de liefhebbers.

Deze keer heb ik een magnolia stempel gebruikt uit de nieuwe kerstserie,
zo'n schatje weer!
Ik heb haar ingekleurd met twinkling H2O's en distress inkt.
Ook heb ik nog een liquid applique pen gebruikt voor de muts
en de belletjes heb ik bewerkt met glossy accents van Ranger.

Hierboven zien jullie de kleine ster tag, die weer aan de grote ster hangt.
Deze is gemaakt met een craftable van Marianne Design en ook de tekst is
een stempel van Marianne Design.

Hierboven nog een close-up van de bloemen, die ik heb gemaakt met een
Daartussen nog wat witte besjes, die ik van een decoratie tak heb afgeknipt en
magnolia besjes, die ik uit elkaar heb gehaald.

En zoals beloofd, hieronder het patroon,
ik zou het op prijs stellen als jullie willen verwijzen naar dit blog
als jullie het patroon gaan gebruiken!



Groetjes,

Challenges;
Its a magnolia challenge - maak een tag
Just magnolia - anything goes with fabric
magnolia down under challenges - favorit colours
simply magnolia - doily and charm

24 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische creatie zeg! Wat is er veel te zien! Heel mooi gedaan!

    Liefs Sanne

    PS. Bedankt voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer en ik ben zo blij met het patroon!!!!! Ik ga zeker en vast je naam vernoemen hoor, dat is wel het minste wat ik kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een supermooie tag Jeanet!!
    Bedankt voor je patroon. Ik heb het opgeslagen, je weet maar nooit. Als ik 'em gebruik, verwijs ik naar jouw blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jeanet
    wat een prachtige tag en mooi van kleur en indeling,gewoon super!!
    en bedankt voor het patroon en als ik het ga gebruiken zal ik je blog vernoemen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat schitterend gedaan Jeanet, zo mooi om naar te kijken, echt super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat Prachtig mooi Jeanet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit schitterend gemaakt Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie Jeanet! Het patroon heb ik opgeslagen,vind hem zo leuk, dank je wel.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit supermooi gemaakt zeg! Ontzettend bedankt voor het patroon, vind hem prachtig! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een plaatje geworden, zoveel prachtige details! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie creatie.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tag. En wat heb je er een schitterende creatie van gemaakt. Prachtig!. Het stempel is inderdaad heeeel erg leuk.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful tag - and I love the color combo you went with!

    Thanks for joining us at MDUC this week!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt zeg, overal is zoveel
    moois te zien, woww !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gave tag Jeanet, erg mooi!
    Bedankt voor het patroon, die ga ik zeker gebruiken.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Jeanet, wow wat een super gave creatie heb je weer gemaakt en wat een pracht kleurcombinatie ook. En nog maar niet te spreken over het model, zo leuk!! Super aardig dat je hem wilt delen met ons, ik heb hem al uitgeprint. Uiteraard zal ik een verwijzing naar je blog doen als ik hem plaats op mijn blog. Bedankt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your creation, the pattern is awesome and so perfect with Magnolia. I love the textures and different paper designs you added. Very beautiful. Thank you for providing the pattern, Someone should make a die from your pattern!!
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave tag is dit, Jeanet! Erg leuk gedaan!

    Groetjes,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A truly stunning creation, Jeanet! Adore your sweetly colored Tilda and all the phenomenal details on this beauty!!!! Thanks for posting the pattern.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    wat een geweldige mooie tag.En alles klopt gewoon, schitterend.

    Bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jeanet,
    Wat een prachtige kerst tag heb je gemaakt.
    Heb het patroontje opgeslagen.Ga er zeker mee aan de slag.
    Hartelijk dank voor het patroon.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is one gorgeous tag! WOW colored so beautifully with great details. Yhank you so much for sharing the fabulous template!
    Hugs, Cathy-Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie ster! Hartelijk bedankt voor het delen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen