Volgers

zondag 15 juli 2012

Nora met paraplu

(dit is een kopie van mijn blogpost voor het Krea Teja Team)

Goedemorgen bloggers,

Jullie zullen het slechte van Mieke inmiddels wel hebben gelezen,
wat triest allemaal zeg, maar dat ik dus de reden dat jullie vandaag een
kaartje van mij hier zien verschijnen in plaats van haar kaart.

Vanmorgen wil ik jullie een kaartje laten zien met een stempel van
whiff of joy, die jammergenoeg wel heel erg past bij het weer van gisteren,
tjonge wat een regen is er gevallen zeg!


Het afdrukje heb ik ingekleurd met twinkling h2o's.
Achter het afdrukje heb ik een stukje kraft cardstock gebruikt en
daarachter weer een nestabilitie van spellbinders, in de
koopjesshop kun je nog een flink aantal leuke mallen hiervan vinden.
Het vrolijke designpapier is van magnolia (forget me not).


Hierboven zie je de tag die achter het afdrukje zit,
het is een stempel van memory box (distressed tag) die ik 
gestempeld heb met bruine inkt.
Verder heb ik nog de gebruikelijke bloemen, parels,
tule en lint gebruikt ter versiering van mijn kaart.


Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!



8 opmerkingen:

  1. Een heel leuk en toepasselijk kaartje (bij dit weer), super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart Jeanet.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Jeanet, ik heb het slechte nieuws van Mieke nog niet gelezen, ik hoop niet iets heel ernstigs.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply stunning, Jeanet!!! Such a darling image, colored and showcased magnificently!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toepasselijk kaartje. Ik hoop echter dat je volgende ook toepasselijk is op het weer en dan met een afdrukje van strandpret.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creaties heb je weer gemaakt Jeanet, supermooi allemaal !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen