Volgers

maandag 26 maart 2012

Dutch Magnolia Lovers #29

Vandaag wil ik jullie mijn kaartje voor de nieuwe  challenge bij

De opdracht is dit keer bedacht door DT lid Janet,
zij maakte de onderstaande kleurenpallet.
Het is de bedoeling dat je een rijtje kiest, horizontaal, verticaal of diagonaal
en hiermee een kaart of iets anders maakt.
Omdat het dit keer weer een "Back in time" challenge is, moet je
natuurlijk wel een magnolia stempel gebruiken van tenminste één jaar oud!

En dit is dus mijn kaartje geworden
Ik heb gekozen voor de combi bruin-wit-blauw, met dat supermooie papier van Pion.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met een combinatie van H2O's en distress inkt.

Afgelopen zaterdag hebben we met het DT team van Krea 'Teja' een supergezellig dagje gehad
en daar gaf Thea een spoedcursus kleuren met H2O's, nou ik kan jullie vertellen het kleurt fantastisch
en geeft ook zo'n leuke glans.
Meteen verslaafd dus....
Hieronder nog een foto die aan 't einde van de dag is genomen.

Morgen kom ik nog even terug met mijn kaart voor Marianne Design,
waar afgelopen week de nieuwe challenge van start is gegaan, maar door
andere bezigheden was ik er nog niet aan toegekomen om hem hier te plaatsen.

Tot morgen!




13 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart! Leuk met die eitjes en die veertjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, die eitjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Jeanet, mooie kleuren prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een geweldig mooi kaartje Janet, prachtig ingekleurd en die eitjes zijn super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Jeanet,wat een pracht kaart! Super deze kleurencombinatie. Ook erg mooi papier, heel zachte kleurtjes. Ook de eitjes helemaal leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is very beautiful
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdje zeg en die eitjes maken het helemaal af...samen met je gestikte randen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren
    En een prachtig paaskaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Jeanet.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart Jeanet! Prachtig gekleurd en leuke paaseitjes erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, Jeanet. Super kleurtjes en de mini eitjes staan zo leuk erbij.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen