Volgers

maandag 12 september 2011

Nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers

Vandaag was het weer tijd voor een nieuwe challenge bij
dit keer bedacht door teamlid Samira en haar
opdracht luidt;
"Maak een kerstkaart"

Voor inspiratie zou ik zeker even een kijkje op het
blog nemen, want zowel de teamleden als de gastdesigners
hebben weer leuke voorbeelden gemaakt.
Ook zijn er weer hele leuke prijzen te winnen!

En dan nu mijn bijdrage
Natuurlijk heb ik een magnolia stempel gebruikt
(uit de serie van afgelopen kerst) en ook de tekststempel is van magnolia.
Verder heb ik nog een aantal stanzen gebruikt, de klok van Tim Holz,
een nestabilitie achter de tekststempel en de kerstbloem is van Marianne Design.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design (uit de kerstserie).

Morgen kom ik nog terug met een nieuwtje en wil ik mijn
kaartje voor de Marianne Design challenge nog laten zien,
die afgelopen donderdag al van start is gegaan.

Groetjes,
Challenges;
Papertake weekly - anything goes
Magnolia mania - glitter
Marianne Design Divas - anything marianne goes (my flowers)
Girlscardsworld - alles mag
Simply magnolia - anything goes

20 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Jeanet! Ik heb hetzelfde papier gisteren voor mijn kerstkaart gebruikt, leuk om een heel andere kaart te zien met dit papier!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a wonderful christmas card, beautiful coloration

    thanks so much for entering at MMC

    hugs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet,

    wat een mooie kaart met zulk mooi papier

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jeanet
    wat een mooie en warme kerstkaart,prachtig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart en heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Jeanet!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kerstkaart Jeanet!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstkaart! Bedankt voor je deelname bij Girlscardsworld.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende Kerstkaart Jeanet. Ik vind het papier heel erg mooi. Je magnoliaatje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, Jeanet, your card is absolutely MAGNIFICENT....GORGEOUS DESIGN AND SPECTACULAR COLORING!!!!! Soooo festive!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kerstkaartje Janet, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your sweet card, Jeanet! It's absolutely gorgeous!
    Hugs, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just adorable :D That poinsettia looks perfect!
    Thank you for joining us at the first ever Marianne's Design Divas challenge. Good luck with the draw and I hope you can join us again tomorrow for our new challenge.

    Hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Wat is dit een mooie kerstkaart.En wat een leuke stempel.Bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Jeanet!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi jeanet , mooie kerstkaart heb je gemaakt voor onze challenge ! Mooi in de traditionele kleuren. De klok heb je ook leuk verwerkt op de kaart. Die kerst-Tilda is nog steeds leuk en erg mooi ingekleurd. Ben benieuwd naar je nieuwtje....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jeanet,

    Wat een prachtig kaartje is het weer geworden zeg. Erge leuke kleuren en de combinatie Tim H. en Magnolia vindt ik helemaal geweldig! Nog even over het shrink plastic, het kruld inderdaad helemaal in elkaar (ik heb ook wel eens dat het fout gaat hoor;-)) maar je moet proberen je heat gun goed te richten en optijd je äfbeelding" te draaien. Het gaat je zeker lukken, ben benieuwd.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen