Volgers

dinsdag 18 januari 2011

Digistempel ingekleurd met distress inkt...eindelijk gelukt!

Tja, dat ik hier nu zó lang over heb gedaan zeg,
ik had zelfs al overwogen om een andere printer aan te schaffen,
omdat ik geen digistempels in kan kleuren met distress inkt omdat
mijn printinkt dan ging vlekken.
Ik had al van alles geprobeerd, maar nu heb ik het dus gevonden.
Het was  heel simpel, als je de printer in "snelle afdrukstand" zet,
lukt het dus wel, omdat er dan minder inkt wordt gebruikt bij het afdrukken.
Alleen bij het gezichtje is de zwarte inkt nog iets vermengd met mijn
tattered rose inkt, maar ach...met dit resultaat ben ik al reuze blij!



De hartjes heb ik uit ribbelkarton gestanst met een malletje van
de cuttlebug.
De digiteksten zijn van Hobbypaleis evenals de roosjes.
Het stukje band komt van een lieve plaatselijke bloemist.

Ik wil jullie allemaal ook nog maar eens bedanken voor alle
bezoekjes aan mijn blog, ik zie dat ik al bijna 250 volgers heb!

Challenges;
Tickled Pink Stamps - I {heart] you
Lexis Creations - say it with love
Wags n whiskers - with love

25 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,

    Super!! Wat is dat een goed gevoel hè ^_^
    hij is werkelijk schitterend je kaart,de hartjes her en der ook heel
    erg mooi!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooow this is just simply amazing! I love the vintage feel and Ivy looks GORGEOUS! Thank you sooooo much for joining us this week at TPSChallenges!

    Hugs,
    Kellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er ook prachtig mooi uit. En wat ontzettend mooi ingelkleurd. Knap werk !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig Jeanet! Mij is het ook nog niet gelukt, maar ik ga het zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje, goed idee van die printer bij ons staat hij op extra kwaliteit zal dat dan ook eens verminderen misschien dat het dan wel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey jeanet,

    het is een prachtige kaart geworden!!!

    fijn dat je nou de juiste printerinstellingen hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtkaart, superleuke digi, mooi dat je nu weet hoe je wel met distress kan inkleuren, ik ga het ook eens uitproberen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow ziet er super uit zeg, gaaf he nu dat je je digi's ook kan distressen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart is dit geworden. Mooie kleuren en hele mooie details.
    Ik snap je frustratie met de printer, ik heb dus wel een andere gekocht.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o super kaartje meis en idd dat is wel zo mooi als je de afbeelding kan printen Top !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind me best goed gelukt hoor
    en al die leuke dingetjes om haar heen maakt de kaart helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow..this is gorgeous...thanks for sharing it at WNW...Hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterende kaart leuke details heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig Jeanet, het is je heel goed afgegaan met de distress!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw schitterend kaartje jeanet erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat het nu zo goed lukt. Ik heb het zelfde probleem ,maar dan met de aquamarkers.
    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart en die open hartjes zijn zo leuk!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi geworden.
    Ikzelf doe nu sinds kort ook digistempels kleuren, print het op aquarelpapier uit en misschien nog een tip die je niet hebt gehad......als je afdruk uit de printer is er met de heattool erover dan word de inkt als het ware in het papier gebrand!

    Nou ben benieuwd naar je verdere mooie creaties.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaahhh, dit is geweldig! Waaaaat een mooie kleurencombi en wat mooi gedaan dat inkleuren. Misschien dat het nog meer helpt als je de digi een dag laat liggen voordat je gaat inkleuren.
    Heel leuk dat je meedoet met de TPS challenge, gezellig!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijn dat je het hebt uitgevonden met je printer!
    Nu dus druk aan het printen?? hihihi...
    Je hebt er weer een hele leuke kaart mee gemaakt!
    en heb je mijn envelopje ontvangen?

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Jeanet dat ziet er helemaal super uit toch! Wat een keileuke digi is dat en mooi kleurwerk hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fantastic card! Loving all the pretty details with that supremely coloured image! :D

    Thanks for playing with us at http://tickledpinkstampschallenges.blogspot.com/ ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Congratulations - the card is absolutely gorgeous!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This card is stunning - all of the elements are perfect. I love the colours you have used and that image is brilliant. Your colouring is perfect!!

    Thanks for joining us over at Lexi's Creations - good luck.

    Lou Mac. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jeanet.
    Dat ga ik ook proberen. Het is zeker een prachtige kaart. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen