Volgers

zaterdag 17 juli 2010

Nieuwtjes en prijzen gewonnen!

Zoals ik gisteren al beloofde zijn hier dan nog een paar dingetjes die
ik met jullie wil delen;



Deze drie awards heb ik gekregen van Carine Camu van Scrap Talk
zij is ook de blogbeheerster van ScrapTalk Challenges en
ik vind het heel erg jammer dat zij heeft moeten besluiten
om dit challengeblog, op de manier zoals het tot nu toe
draaide te beeindigen.
Af en toe zullen er nog wel challenges op komen,
dus hou het wel in de gaten.
Ik denk dat dit ook voor het DT team betekent dat we
DT member-af zijn!?!
Ik vond het leuk om dit haar DT team te hebben gezeten,
bedankt hiervoor Carine en natuurlijk ook voor deze
leuke awards!!!
 Ik kreeg via de post nog een enveloppe met hele leuke inhoud
  van Karin van Hobbyshoppie (sponsor van de Scrap Talk challenges) en
Carine Camu,
dames, super bedankt hiervoor!

Ook leek het wel of het hier prijzen regende,
- met mijn kaartje voor de kleine Teun van Sandra
won ik de Simon Says Stamps Challenge van Paper Craft Planet,
de prijs was een heel leuk samengesteld pakket met een stempel,
knoopjes, lintjes en nog wat charms
- bij A sisters hope challengeblog heb ik een bingo prijs gewonnen,
leuk toch!
- bij Cute Stamps and Cards heb ik de sketch challenge gewonnen en zaten deze 4 super
schattige stempels van Stampavie vanmorgen in onze brievenbus.
- en tot mijn grote verbazing zag ik ook nog dat ik de
eerste gastdesigner mag worden bij Bunny Zoe's crafts monthly challenge
en mag ik een stempel uit de shop kiezen waar ik mijn kaart
als gast designer mag gaan maken.
Welke ik heb gekozen blijft nog even geheim,
tot de volgende challenge van start is gegaan, maar
ik kan jullie verzekeren, hij is super mooi.

 Eegisteren is ook bij mij de nieuwe magnolia kit (voor het eerst) bezorgd
  en jullie kunnen wel raden wat ik dit weekend ga doen zeker???
Oja, ik heb de afdrukjes van deze kit ook op marktplaats te koop gezet,
bovenaan in mijn sidebar staat een link hiernaar toe voor diegenen
die hierin zijn geintresseerd.

Mijn weekend kan niet meer stuk, en ik
hoop dat jullie ook een fijn weekend zullen hebben!

2 opmerkingen:

  1. Amaai Jeanet, gefeliciteerd met al het geen je gewonnen hebt.
    En ik gok dat je de 4de stempel rechts gaat nemen om een kaart te maken als DT....
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw you lucky girl, veel plezier ermee hoor maak er wat moois van xx

    BeantwoordenVerwijderen