Volgers

maandag 18 januari 2010

Mijn nieuwe challenge agenda!




Het nieuwe jaar is nu al wel weer drie weken oud, maar
ik heb toch nog maar een nieuwe agenda aangeschaft en "gepimpt".
Deze wordt speciaal voor het bijhouden van alle challenges e.d.
Ik heb gemerkt dat wanneer je dit niet goed bijhoudt, je nog wel eens te laat kan zijn met het op je blog plaatsen, wat natuurlijk jammer is he!
Voortaan ben ik dus stipt op tijd.... (ik hoop dat het werkt, hihi)


En dit is het eindresultaat geworden,
wat vinden jullie ervan?


Ik wil hiermee graag meedoen aan de challenge van
die willen een creatie (dus géén kaart) zien met
roze en een vleugje grijs en/of zwart.

Ook wil ik nog meedoen aan de challenge van Creative inspirations waar je iets moet
gebruiken wat je in het nieuwe jaar hebt gekocht (mijn agenda dus).
I also want to join the challenge of Creative inspirations where you have
to use something you have bought in the new year (my diary).

3 opmerkingen:

  1. heel leuk om je agenda zo te pimpen zeg!,super!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!!
    Je hebt hem echt mooi gemaakt.
    Schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Ik heb precies hetzelfde gedaan: een agenda kopen voor mijn challenges. Ik ben alleen nog niet aan het pimpen toegekomen, maar als ik die van jou zo zie, begint het toch wel te kriebelen. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen