Volgers

donderdag 15 oktober 2009

Magnolia met kerstbal


Dit is mijn kaart die ik heb gemaakt voor de Just Magnolia Challenge, week 26.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
- scrapvel (merk weet ik niet meer) met kerstballen
- magnolia met kerstbal stempelafdruk
- strookjes roze glitterpapier
- een stukje rood lint met sterren erop
- 6 kristal brads

Ik heb nog geen kristallen om te stanzen, dus heb ik het maar met brads gedaan, maar een stans lijkt me leuker, dan kun je het ook in bijpassend papier doen he!


Hier is nog even de sketch voor deze week en tot slot mijn kaart in zijn geheel.


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk geworden Jeanet!! Brads vind ik altijd mooi, ze zorgen voor wat diepte...

    Mijn airbrushsysteem kostte helemaal compleet €169,50 bij De Kwast. Je krijgt er twee copic originals bij.

    Toedeloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en ik heb een award voor je op mijn blog staan,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very pretty card and lovely image
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg!!

    Heel leuk Jeanet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a great card and such a pretty Tilda...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje weer prachtig, echt een schatje!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, leuke sketch en mooi gedaan het meisje bij de kerstbal.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje en leuke stempel

    BeantwoordenVerwijderen